Termeni și Condiții
Documentul de față conține termenii și condițiile de utilizare pentru site-ului www.Biocarpathia.ro
Site-ul www.Biocarpathia.com este proprietatea societății BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL., cu sediul în Brașov, Bulevardul Gării nr 3, Bl 3, Sc F, Apart 03, Cam. 06, jud. Brașov, CUI : 41579849, nr. inreg. Reg Com J08/2783/2019.

1. DEFINIȚII
BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL – persoană juridică de naționalitate română, avănd sediul social în Brașov, Bulevardul Gării nr 3, Bl 3, Sc F, Apart 03, Cam. 06, jud. Brașov, CUI : 41579849, nr. inreg. Reg Com J08/2783/2019.
Vânzător – BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL
Cumpărător – orice client persoană fizică care are vârsta de peste 18 ani, orice persoană juridică sau orice entitate juridică care își realizează Cont pe Site sau care plasează o comandă în calitate de VIZITATOR.
Client / Cumpărător – persoană fizică / persoană juridică sau altă entitate juridică ce emite o Comandă.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă și o parole care permite transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client și istoricul comenzilor sale. Clientul este responsabil și se vă asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Favorite – secțiune din Cont care permite Clientului să își salveze Liste de Produse pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții.
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Clientului să adauge produsele pe care dorește să le achiziționeze.
Site – magazinul online găzduit la adresa www.Biocarpathia.ro.
Comandă – un document electronic ce intervine între Vânzător și Clent, prin care Clientul transmite Vânzătorului intenția de achiziție prin intermediul Site-ului.
Produse – orice produs listat pe Site ce poate fi achiziționat de către Client.

2. PREVEDERI GENERALE
2.1. Despre Magazinul BIOCARPATHIA
Magazinul online disponibil pe web site-ul www.Biocarpathia.ro și este proprietatea societăţii BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL., cu sediul în Brașov, Bulevardul Gării nr 3, Bl 3, Sc F, Apart 03, Cam. 06, jud. Brașov, CUI : 41579849, nr. inreg. Reg Com J08/2783/2019.
În cadrul Magazinului Online BIOCARPATHIA societatea BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL comercializează produse lactate marca BIOCARPATHIA, produse care sunt comercializate și în cadrul magazinului fizic BIOCARPATHIA deschis, în PIAȚA AGRO-ALIMENTARA DACIA, blvd Victoriei nr 2, Brașov, jus. Brașov.
Poate avea calitatea de client al Magazinului Online BIOCARPATHIA orice persoană fizică, cu vârsta de cel puțin 18 ani, cu capacitate de exercițiu deplină, acționând în nume propriu, și care nu a mai avut un cont de client care a fost suspendat sau închis de Biocarpathia conform acestor Termeni și Condiții ale Magazinului Online www.Biocarpathia.ro.
Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor Magazinului Online Biocarpathia, Clientul declară că îndeplinește condițiile menționate mai sus.

2.2. Despre Termenii și Condițiile Magazinului Online Biocarpathia („Termeni și Condiții”)
Prin aceste Termeni și Condiții se stabilesc regulile de utilizare ale Magazinului Online, precum și condițiile contractuale aplicabile relației dintre Biocarpathia și Clienți.
Acceptarea acestor Termeni și Condiții și a politicii de confidențialitate este necesară ca o etapă preliminară a finalizării unei comenzi și se realizează de către Client odată cu selectarea bifei „Sunt de acord cu Termenii și Condițiile Magazinului Online Biocarpathia și cu politica de confidențialitate”. Selectarea acesteia indică faptul că sunteți de acord cu respectarea Termenilor și Condițiilor Magazinului Online Biocarpathia pe care le-ați citit, le-ați înțeles și le-ați acceptat în integralitate.
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, Clientul se obligă să respecte următoarele:
a. Să respecte integral prevederile Termenilor și Condițiilor;
b. Să furnizeze informații corecte și complete;
c. Să nu utilizeze în alte scopuri decât cele menționate în prezentele Termeni și Condiții niciun element din conținutul Magazinului Online orice informație de orice natură afișată în Magazinul Online, text, imagine, sunete, reprezentare grafică, layout, denumire comercială, logo, simbol, imagine multimedia etc., sau transmisă către Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare, inclusiv din comunicările/corespondența cu Biocarpathia sau angajații acesteia.
Nu este permisă reproducerea, copierea, multiplicarea, modificarea, alterarea, distribuirea, publicarea, transferul în orice mod către terți, includerea în orice alte materiale sau exploatarea, în niciun scop, fără acordul expres, prealabil și scris al BIOCARPATHIA al oricărui element din conținutul Magazinului Online www.Biocarpathia.ro.
Această obligație se aplică de asemenea cu privire la orice conținut transmis către Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare.
d. Să nu utilizeze Magazinul Online BIOCARPATHIA în vreun mod care ar putea să afecteze negativ funcționarea acestuia, resursele sale sau utilizarea sa de către alți Clienți;
e. Clientul nu va utiliza Magazinul Online Biocarpathia în scopuri ilegale sau interzise prin aceste Termeni și Condiții sau prin alte politici relevante.
f. Clientul va acționa exclusiv în nume propriu.
Biocarpathia își rezervă dreptul de a modifica unilateral în orice moment Termenii și Condițiile, cu condiția publicării variantei actualizate a acestora, în același mod și loc în care a făcut-o inițial.
Vă recomandăm să citiți cu atenție de fiecare dată când accesați Magazinul Online Termenii și Condițiile, pe care aveți obligația să le respectați.
Termenii și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei comenzi începând cu ziua modificării acestora.
Continuarea folosirii Magazinului Online în orice fel, inclusiv prin comandarea de Produse, ulterior modificării Termenilor și Condițiilor reprezintă acceptul Clientului cu privire la modificările efectuate.
Termenii și Condițiile sunt aplicabile cu privire la orice activitate în legătură cu Magazinul Online, respectarea acestora fiind obligatorie pentru toți Clienții.

2.3. Program funcționare Magazin Online Biocarpathia
Magazinul Online este accesibil Clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7, în afara cazurilor în care se efectuează operațiuni de mentenanță.
Biocarpathia își rezervă dreptul de a întrerupe unilateral accesul la Magazinul Online (integral sau parțial), în orice moment, cu notificarea imediată a utilizatorilor, printr-un mesaj afișat la momentul accesării Magazinului Online.

2.4. Despre Produse
Fiecare din Produsele oferite spre vânzare prin intermediul Magazinului Online este însoțit de o scurtă descriere, astfel încăt Clientul să se poată informa cu privire la caracteristicele esențiale ale Produselor înainte de a plasa o comandă, precum și de o fotografie.
Fotografiile Produselor sunt utilizate exclusiv cu titlu de prezentare și nu creează obligații pentru Biocarpathia.
Informațiile furnizate în cadrul Magazinului Online cu privire la Produse au doar scop informativ.
Produsele afișate în Magazinul Online pot fi comandate în limita stocului disponibil.
În cazul în care oricare Produs afișat în Magazinul Online devine indisponibil, între momentul adăugării acestuia în coșul de cumpărături și momentul finalizării comenzii, Clientul va fi informat în mod corespunzător.
În cazul în care se constată că un Produs comandat este indisponibil după transmiterea e-mailului de confirmare, Clientul va fi informat cu privire la acest aspect în orice moment până la momentul livrării Comenzii, inclusiv, și comanda va fi livrată Clientului fără Produsul lipsă, care nu va fi facturat.
În cazul în care plata s-a realizat în avans prin intermediul unui card bancar, contravaloarea produselor care nu pot fi livrate din lipsă de stoc va fi rambursată în contul din care s-a efectuat plata.
Prețurile Produselor prezentate în Magazinul Online Biocarpathia sunt exprimate în lei și au toate taxele incluse.
Costul de transport aferent unei comenzi este de 30 ei, cu excepția comenzilor care depășesc valoarea de 350 lei, pentru care transportul vă fi gratuit.
Valoarea minima a comenzii effectuate online pe care o putem onora este de 200 lei.
Costul de transport vă fi adus la cunostința Clientului prin e-mail-ul de confirmare a înregistrării comenzii.

3. MODUL DE UTILIZARE AL MAGAZINULUI ONLINE BIOCARPATHIA
3.1. Plasarea Comenzii și încheierea contractului de vânzare
Pentru acceptarea comenzii de către Biocarpathia este impusă o valoare minimă a acesteia, respectiv 200 de lei.
Pentru efectuarea și plasarea unei Comenzi, Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate în Magazinul Online în acest sens și să parcurgă următoare etape:
1. Selectarea Produselor și adăugarea acestora în coșul de cumpărături.
2. Introducerea informațiilor personale și acceptarea Termenilor și Condițiilor.
Pentru această etapă sunt disponibile două alternative:
a. OPȚIONAL: conectarea la contul deja creat pentru Magazinul Online („Contul de Client”), sau, în cazul în care acesta nu există, crearea unui Cont de Client, după cum urmează:
În vederea creării contului de Client, Clientul vă completa formularul de creare a Contului de Client care conține următoarele informații:
– numele, prenumele ;
– adresa de e-mail ;
– o parola formată din 8 caractere.
Pentru crearea Contului de Client, Clientul trebuie să fie de acord cu Termenii și Condițiile și cu politica de confidențialitate, acest acord fiind exprimat prin selectarea bifei „Sunt de acord cu Termenii și Condițiile Magazinului Online și cu politica de confidențialitate”.
Crearea Contului de Client vă fi confirmată prin intermediul unui e-mail automat transmis Clientului.
b. Selectarea opțiunii „Comandă ca oaspete” – în cazul în care nu se dorește crearea unui Cont de Client
Următoarele informații vor trebui completate de către persoanele care aleg să plaseze comanda ca oaspete:
– numele, prenumele ;
– adresa de e-mail ;
– număr de telefon.
Indiferent de opțiunea aleasă, pentru a putea trece la etapa următoare, este necesară acceptarea de către fiecare Client a Termenilor și Condițiilor și a politicii de confidențialitate, acest acord fiind exprimat prin selectarea bifei „Sunt de acord cu Termenii și Condițiile Magazinului Online și cu politica de confidențialitate”.

3.2.Introducerea informațiilor necesare pentru livrare și pentru facturare
Următoarele informații vor trebui completate:
– nume, prenume ;
– adresa de livrare, localitatea, județul ;
– numărul de telefon ;
– adresa de e-mail.

3.3. Selectarea modului de livrare
Livrarea Produselor se poate realizează astfel:
a. Livrarea se face prin intermediul curierului.
Taxa de livrare este:
-30 lei pentru comenzile intre 200 și 250 lei
– GRATUITA pentru comenzile peste 250 lei
b. livrarea produselor se poate face GRATUIT la sediul magazinului fizic BIOCARPATHIA,
din PIAȚA AGRO-ALIMENTARA DACIA, blvd Victoriei nr 2, Brașov, jud. Brașov.
De luni până vineri, în intervalul orar 9.00 -16.00

Ambalare și condiții de transport:
Pentru a asigura integritatea produselor la o temperatură de +2…+8°C, în timpul transportului, coletul este introdus într-o cutie termoizolantă, special concepută pentru transportul frigorific;
Cutia este prevăzută cu baterii de răcire, care mențîn temperatura optimă;
Cutia împreună cu bateriile de răcire vor fi predate înapoi curierului.

3.4. Selectarea metodei de plată
Plata poate fi efectuată într-una din următoarele modalități, la alegerea Clientului:
a. Plata în avans, online, cu cardul bancar
Dacă se optează pentru plata online cu cardul bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard și Maestro – dacă au cod CVV/CV2) pentru finalizarea și validarea plății, Clientul va fi direcționat către o pagină separată, securizată, pentru efectuarea plății. Tranzacția vă fi procesată de euplatesc.ro („Procesatorul de Plăți”). Procesatorul de Plăți are obligația de a asigura un nivel de securitate în conformitate cu standardele impuse de legislația în vigoare și utilizează mediul de tranzacționare 3D Secure.
De asemenea, Procesatorul de Plăți este o companie certificată Visa și MasterCard și garantează confidențialitatea datelor introduse prin transmiterea lor într-un mediu criptat. Pentru mai multe detalii accesaţi https://netopia-payments.com/politica-de-confidențialitate/
b. Plata la livrarea Produselor la adresa de livrare (ramburs) – în numerar – pe baza chitanței emise de către curier în cazul livrării comenzilor prin intermediul curierului.
Pentru plata ramburs se percepe o taxa procesare ramburs de 5 lei, indiferent de valoarea comenzii.
c. Plata prin ordin de plata – se plateste la banca prin ordin de plata iar comanda va fi trimisa ulterior confirmarii platii.
Datele necesare pentru efectuare plăţilor prin transfer bancar:
BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL
CUI: 41579849,
J08/2783/2019.
Adresa: Brașov, Bulevardul Gării nr 3, Bl 3, Sc F, Apart 03, Cam. 06, jud. Brașov
IBAN: RO62 UGBI 0000 0520 2963 1RON deschis la Garanti Bank

3.5. Rezumatul informațiilor privind comanda
Anterior finalizării Comenzii de către Client, acestuia i se va prezenta un rezumat al informațiilor referitoare la comandă, între care:
– denumirea și cantitatea de produse comadate ;
– prețul individual și valoarea totală a comenzii ;
– valoarea TVA ;
– costul de transport ;
– metoda de plată;
– modul de transport.

3.6. Finalizarea comenzii
Pentru finalizarea comenzii, Clientul vă trebui să acceseze butonul “FINALIZARE COMANDĂ”.
Comenzile care nu sunt validate prin apăsarea butonului ” FINALIZARE COMANDĂ” nu vor fi înregistrate. Simpla adăugare de Produse în coșul de cumpărături nu creează nicio obligație pentru Biocarpathia.

3.7. Confirmarea înregistrarii comenzii
Biocarpathia vă confirma înregistrarea comenzii plasate de către Client printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica, între altele, următoarele informații:
– numărul comenzii și momentul înregistrării acesteia;
– metoda de plată;
– lista cu articolele comandate, prețurile Produselor;
– alte costuri aferente comenzii (ex. costurile de livrare) ;
– adresa de livrare;
– adresa de facturare.
În anumite situaţii, Biocarpathia are dreptul de a refuza comanda, caz în care va comunica Clientului aceast aspect. Motivele de refuz al comenzii vor putea include fară a se limita la:
– neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Clientului;
– invalidarea tranzacției de către Procesatorul de Carduri, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client sunt incomplete și/sau incorecte;
– detectarea unui risc de fraudă;
– altele.

3.8. Încheierea contractului de vânzare
Contractul de vânzare dintre părţi se încheie la momentul comunicării de către Biocarpathia a comenzii plasate.
După transmiterea e-mailului de confirmare a înregistrării Comenzii, dacă livrarea produselor se realizează cu mijloace proprii (cazurile mai sus menționate), Biocarpathia va putea contacta Clientul pentru a stabili data și ora de livrare. De asemenea, Biocarpathia vă putea solicita informații suplimentare despre comandă/livrare, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea acesteia.
Transmiterea de către Biocarpathia a confirmării de înregistrare a Comenzii nu exclude posibilitatea ca anumite Produse comandate să nu poată fi livrate, în situația în care se constată că respectivele Produse au devenit indisponibile după momentul înregistrării comenzii, sau din alte motive. În această situație, Biocarpathia vă informa Clientul despre imposibilitatea livrării respectivelor Produse, până cel tărziu în momentul livrării acestora.
Clientul are posibilitatea de a urmări stadiul precum și istoricul comenzilor sale din Magazinul Online Biocarpathia, accesând rubrica „Contul meu”.
Contractul se va considera încheiat la momentul livrării produselor către Client.

3.9 COMANDA TELEFONICA:

pentru comenzi telefonice va rugam sa ne contactati de Luni pana Vineri in intervalul orar 9:00 – 17:00 la numerele afisate in zona contact.

Doar persoanele care au implinit varsta de 18 ani vor putea comanda.

4. RESPONSABILITĂȚI PRIVIND UTILIZAREA CONTULUI DE CLIENT

Fiecare Client are următoarele principale responsabilități în legatură cu propriul Cont de Client și utilizarea Magazinului Online :
1.Să transmită informații corecte și complete cu ocazia creării și utilizării Contului de Client și cu privire la orice aspecte referitoare la efectuarea comenzii, livrarea și plata acesteia și să le actualizeze de fiecare dată când este necesar pentru a se asigura că sunt permanent corecte și complete; în cazul în care informațiile transmise de Client nu sunt sau încetează să fie corecte și complete, Biocarpathia are dreptul de a suspenda sau închide Contul de Client cu informarea Clientului prin e-mail, și de a bloca încercări ulterioare de creare a unui alt Cont de Client sau de utilizare a Magazinului Online, fără nicio despăgubire.
2.Să se asigure că nicio altă persoană nu are acces la informațiile transmise cu privire la Contul de Client, îndeosebi la parola sau la datele bancare; Clientul este exclusiv responsabil pentru confidențialitatea datelor privind Contul său de Client, inclusiv, dar fără a se limita la datele menționate mai sus și are obligația de a anunța imediat Biocarpathia dacă suspectează că altcineva ar fi accesat sau utilizat fără acordul sau Contul de Client.
Pentru evitarea oricărui dubiu, Biocarpathia, nu are nicio responsabilitate în cazul accesării sau utilizării Contului de Client și a informațiilor acestuia de către o altă persoana decât Clientul, inclusiv în cazul oricăror prejudicii suferite de Client că rezultat al unei asemenea accesări sau utilizări.
3.Să respecte Termenii și Condițiile Magazinului Online Biocarpathia și regulile sau procedurile comunicate de către Biocarpathia prin Magazinul Online sau în mod separat Clientului cu privire la utilizarea Magazinului Online și să se abțină de la orice tentativă de fraudă și de la orice acțiuni ilegale care pot avea drept scop sau efect prejudicierea Biocarpathia, a altor Clienți sau a unor terțe persoane. În cazul încălcării de către Client a oricăreia dintre aceste obligații, Biocarpathia are dreptul de a închide de îndată Contul de Client și de bloca încercări ulterioare de creare a unui alt Cont de Client sau de utilizare a Magazinului Online, cu informarea Clientului prin e-mail.

5. PLATA CONTRAVALORII COMENZILOR EFECTUATE PRIN MAGAZINUL ONLINE BIOCARPATHIA

5.1. Prețul Produselor
Prețul Produselor comandate este prețul valabil la data plasării comenzii, este exprimat în lei și include TVA. Prețul produselor se poate modifica unilateral de către Biocarpathia ori de câte ori consideră că este necesar.

5.2.Plata contravalorii comenzilor:
Toate plățile aferente comenzilor efectuate în Magazinul Online se vor efectua în lei (RON).
Modalitățile de plată aplicabile achizițiilor de Produse din Magazinul Online Biocarpathia sunt:
a.Plata la livrarea Produselor la adresa de livrare (ramburs) – în numerar – pe baza chitanței emise de către curier în cazul livrării comenzilor prin intermediul curierului.
Pentru plata ramburs se percepe o taxa procesare ramburs de 5 lei, indiferent de valoarea comenzii.

B. Plata prin ordin de plata – se plateste la banca prin ordin de plata iar comanda va fi trimisa ulterior confirmarii platii.
Datele necesare pentru efectuare plăţilor prin transfer bancar:
BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL
CUI: 41579849,
J08/2783/2019.
Adresa: Brașov, Bulevardul Gării nr 3, Bl 3, Sc F, Apart 03, Cam. 06, jud. Brașov

IBAN: RO62 UGBI 0000 0520 2963 1RON deschis la Garanti Bank

c. Plata în avans, online, cu cardul bancar.
În scopul efectuării plății Comenzii online, sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci românești şi/sau străine sub siglele VISA și MasterCard, cu condiția că opțiunea de plată online să fie activată.
Sumele plătite de Client online pentru achiziția de Produse prin intermediul Magazinului Online Biocarpathia vor fi transferate către Biocarpathia de către Procesatorul de Plăti.

În cazul plăților online cu cardul pentru achiziția de Produse prin intermediul Magazinului Online Biocarpathia:
– înregistrarea comenzii se vă confirma doar după validarea plătii de către Procesatorul de plăți (prin confirmarea existenței sumei necesare pentru plata comenzii în contul Clientului și blocarea acesteia în vederea debitării);
– contul Clientului vă fi debitat cu suma de plată pentru comanda după confirmarea de către Biocarpathia a înregistrării Comenzii;
– Biocarpathia nu îşi asumă nicio responsabilitate cu privire la efectuarea plăților online cu cardul, prelucrarea acestora fiind realizată de către Procesatorul de Plăți ;
– Biocarpathia nu solicită și nu are acces la niciun fel de informații referitoare la cardul bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale Procesatorul de Plăți. Procesatorul de Plăți are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate cu privire la o comandă pentru a investiga oricare tranzacție ;
– Clientul are responsabilitatea de a se asigura că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. ;
– În cazul în care plata se vă face cu instrumente de plată electronice denominate în altă monedă, suma respectivă vă fi convertită în lei automat la cursul organizațiilor internaționale de carduri, în conformitate cu prevederile legale în vigoare ;
Biocarpathia nu îşi asumă nicio responsabilitate în legătură cu costurile suplimentare suportate de Client pentru efectuarea plății Comenzii, inclusiv, dar fără a se limita la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de lei. Responsabilitatea pentru această acțiune o are exclusiv Clientul.
Biocarpathia poate anula comanda efectuată de către Client, în cazul în care aceasta a fost deja înregistrată, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fară nicio obligație ulterioara şi fără că o parte să poată pretinde celeilalte părţi daune-interese, în următoarele cazuri:
– neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Clientului;
– invalidarea tranzacției de către Procesatorul de Carduri, în cazul plății online;
– refuzuri de plată sau returnare, raportate de Organizațiile Internaționale de Carduri și/sau de Băncile emitente ale instrumentelor de plată;
– datele furnizate de către Client în Magazinul Online Biocarpathia sunt incomplete și/sau incorecte.
Biocarpathia își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni de ilegalitate sau fraudă privind modalitatea de plată.
De asemenea, Biocarpathia își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare fără nicio despăgubire.
În cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat, Biocarpathia vă informa Clientul în acest sens și vă lua măsuri pentru returnarea în contul Clientului a contravalorii produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Biocarpathia a luat la cunoștință de acest fapt.
Bonul fiscal vă fi eliberat pentru fiecare comandă în parte și vă însoți Produsele livrate.

6. LIVRAREA COMENZILOR
Livrarea Produselor se poate realizează astfel:

Prin intermediul firmei de curierat FAN COURIER
Taxa de livrare este:
– 30 lei pentru comenzile intre 200 și 250 lei
– GRATUITA pentru comenzile peste 250 lei

Ambalare și condiții de transport:

Pentru a asigura integritatea produselor la o temperatură de +2…+8°C, în timpul transportului, coletul este introdus într-o cutie termoizolantă, special concepută pentru transportul frigorific;
Cutia este prevăzută cu baterii de răcire, care mențin temperatura optimă;
Cutia împreună cu bateriile de răcire vor fi predate înapoi curierului.

Clientul trebuie să se asigure că accesul Curierilor la locația de livrare este posibilă astfel încât comanda să poată fi recepționată.

Zilele de livrări și intervalele orare sunt:
– de luni până miercuri în intervalul orar 9:00 – 16:00;
– joi, vineri, sâmbăta și duminica nu se realizează livrări;
– în cazul comenzilor plasate după ora 15:00, livrarea produselor se realizează în ziua lucrătoare următoare plasării comenzii (în cazul comenzilor plasate luni și marți) ;
– în cazul comenzilor plasate miercuri (după ora 15:00), livrarea produselor se realizează în prima zi în care se efectuează livrări – respectiv luni
– în cazul comenzilor plasate în zilele de sărbători legale, livrarea produselor se realizează în prima zi de livrare disponibilă.

Livrarea comenzilor se va face la adresa indicată de către Client în procesul de realizare a Comenzii. În cazul unor erori cu privire la datele furnizate de către Client pentru adresa de livrare sau în cazul furnizării unor date incomplete, Biocarpathia nu este responsabilă pentru imposibilitatea livrării Comenzii.
În cazul în care livrarea nu este efectuată către Client la data și/sau ora agreate conform celor de mai sus, Clientul are obligația de a contacta de îndată Biocarpathia, astfel încât să se poată identifica o soluție pentru realizarea livrării.
Clientul se obligă să fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă, în data și la ora agreate cu Biocarpathia, în caz contrar Clientul va suporta costul de transport aferent unei noi livrări. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în acest sens.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Biocarpathia la momentul predării Produselor comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul finalizării comenzii. Riscul și răspunderea cu privire la Produse se transferă Clientului la momentul livrării acestora.
La momentul livrării Produselor, Clientul sau înlocuitorul desemnat al acestuia, are obligația de a verifica Produsele și documentul de livrare a acestora, precum și de a semna documentul de livrare, având atașat bonul fiscal ce include informațiile privind denumirea, cantitatea și prețul Produselor livrate.
La solicitarea Biocarpathia, Clientul va comunica numărul de comanda ce i-a fost indicat prin intermediul e-mailului de confirmare a comenzii.
Livrarea comenzilor nu se va putea realiza în cazul în care oricare din condițiile de mai sus nu este indeplinită.
În cazul în care Clientul a primit un produs pe care nu l-a comandat în locul unui Produs comandat sau în plus față de Produsele comandate, Clientul trebuie să informeze în acest sens Biocarpathia în cel mai scurt timp, la datele de contact menționate la punctul 6 din Termeni și Condiții.
Biocarpathia poate renunța la contract și anula comanda în următoarele situații:
1. Adresa și datele de contact client sunt eronate, lipsesc sau sunt incomplete;
2. Clientul refuză primirea Produselor;
3. Clientul refuză să efectueze plata costurilor de transport;
4. Clientul refuză să efectueze plata Produselor livrate;
5. Clientul nu poate fi contactat și nu este găsit la adresa indicată pentru livrare.
În cazul în care Clientul a optat pentru metoda de plata ramburs, transferul dreptului de Proprietate asupra Produselor cu plata ramburs se realizează la momentul plății integrale a comenzii.

7. SOLUȚIONAREA RECLAMAȚIILOR
Pentru orice reclamații cu privire la calitatea produselor comandate sau la alte aspecte ale comenzilor plasate prin Magazinul Online Biocarpathia, ne puteți contacta la adresele menționate la punctul 6 din Termeni și Condiții.
Biocarpathia face tot posibilul pentru a răspunde reclamațiilor transmise de către Clienți cu privire la comenzile prin Magazinul Online în cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea acestora.

8. POLITICA DE RETUR
Drepturi și condiții de returnare a produselor achiziționate online:
Produsele trebuie să aibă ambalajul de origine intact și se supun următoarelor reguli:
1. produsele alimentare proaspete a căror perioadă de valabilitate este de 24h pot fi returnate în ziua în curs;
2. produsele alimentare a căror perioadă de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate în 48h.
Returnarea produselor alimentare se vă face doar personal la adresa magazinului BIOCARPATHIA aflat în PIAȚA AGRO-ALIMENTARA DACIA, blvd Victoriei nr 2, Brașov, jus. Brașov, de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 -16.00, și doar însoțite de bonul fiscal aferent.
BIOCARPATHIA recomandă Clientului care dorește să-și exercite dreptul de retur să informeze Serviciul de Relații cu Clienții, urmând a i se atribui un număr de retur.

Rambursarea costului produsului se va face la prețul înscris pe bonul fiscal ce însoțește produsul returnat și va fi efectuată pe loc, la adresa magazinului fizic BIOCARPATHIA din Brașov, Piața Agro-Alimentara DACIA, blvd Victoriei nr 2, jud. Brașov., sau online, în maximum 24 ore din momentul în care BIOCARPATHIA a fost informata de către client cu privire la intenția sa de retur.

Procedura de urmat este următoarea:
Solicitarea de retur se face prin serviciul de relații cu clienții la nr telefon 0753 042 017 în urma căreia veți primi un număr de retur. Returnarea produsului se face direct la adresa magazinului fizic BIOCARPATHIA din Brașov, Piață Agro-Alimentara DACIA, blvd Victoriei nr 2, jud. Brașov unde va fi obligatorie prezentarea unui număr de retur furnizat de către Relații Clienți.

Puteți solicita returul de produse pentru următoarele situații:
1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site.
Informațiile prezentate pe site, au caracter informativ și pot fi modificate de către BIOCARPATHIA fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă BIOCARPATHIA face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru că produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita
returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de BIOCARPATHIA.

2. Coletele ce prezintă deteriorări
Puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou.

3. Produsele livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport ale produsului corect vor fi suportate de BIOCARPATHIA.

ATENȚIE!
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile, documentele originale și ambalajele în care au fost primite. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
9. CUM PUTEȚI CONTACTA MAGAZINUL ONLINE BIOCARPATHIA
Pentru a obține informații, pentru a face orice notificări cu privire la comenzile plasate, pentru a efectua reclamații aveți la dispoziție următoarele date de contact:
1. 0753 042 017 (apel taxabil conform rețelei telefonice proprii) disponibil de Luni-Vineri 9:00 -16:00
2. prin e-mail la următoarea adresă: office@biocarpathia.ro
3. Prin postă/curier la adresa:
BIOMARKET TRANSYLVANIA SRL., Bulevardul Gării nr 3, Bl 3, Sc F, Apart 03, Cam. 06, Brașov, jud. Brașov
10. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Biocarpathia colectează, prin intermediul Magazinului Online, date cu caracter personal ale Clientului. Clientul poate consulta în acest sens Politica de Confidențialitate.
Biocarpathia nu prelucrează date privind cardurile bancare utilizate pentru efectuarea plăților.
Pentru informaţii referitoare la operațiunile de prelucrare de date cu caracter personal efectuate de Procesatorul de plăți, vă rugăm să accesați https://netopia-payments.com/politica-de-confidențialitate/.
Recomandăm consultarea Politicii de Confidențialitate de fiecare dată când Clientul vizitează Magazinul Online Biocarpathia.
Magazinul Online utilizează cookies, informaţiile referitoare la acestea regăsindu-se în Politica privind cookies.

11. LIMITAREA RĂSPUNDERII BIOCARPATHIA
Biocarpathia nu este responsabilă pentru utilizarea Magazinului Online cu încălcarea prezentelor Termeni și Condiții.
De asemenea, Biocarpathia nu este responsabilă pentru:
-Calitatea, scopurile sau corectitudinea informațiilor altor site-uri web menționate sau la care se face trimitere în conținutul Magazinului Online. Pentru respectivele site-uri se vor aplica prevederile de utilizare specifice, astfel cum sunt acestea specificate pe site-urile respective, răspunderea revenind în totatalitate proprietarilor acestora. Prin accesarea acestor site-uri, Clientul acționează pe propriul risc și pe propria răspundere;
-faptul dacă produsele corespund sau nu cerințelor vizitatorilor/utilizatorilor/cumpărătorilor;
-serviciile oferite de către site vor fi disponibile în mod neîntrerupt și fară erori;
-serviciile, produsele oferite de site și calitatea acestora vor corespunde cu așteptările vizitatorilor/utilizatorilor/cumpărătorilor;
-erorile de funcționare ale site-ului.
– erorile sau întârzierile cu privire la înregistrarea sau livrarea comenzilor sau orice alte probleme datorate defecțiunilor tehnice, virușilor, problemelor cauzate de furnizorul de Internet, modificări, setări, etc., care nu sunt realizate de către administratorul Magazinului Online, sau se datorează altor cauze independente de Biocarpathia;
– modul în care sunt utilizate informațiile disponibile pe Magazinul Online sau cele transmise către Client prin orice modalități (e-mail, telefonic, etc.), prin intermediul Magazinului Online, e-mail-ului sau telefonului angajaţilor Biocarpathia atunci când utilizarea unor asemenea informații cauzează prejudicii de orice natură Clientului și/sau unui terț;
– întârzierile în livrarea Produselor comandate.

12. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Conţinutul site-ului web Magazinului Online Biocarpathia, incluzând, dar fără a se limita la texte, imagini, grafice, aplicații, layout, sunete, reprezentări grafice de orice fel, denumiri comerciale, logo-uri, etc., este protejat de legislația privind drepturile de autor și drepturile conexe.
Este interzisă utilizarea, inclusiv reproducerea, copierea, multiplicarea, modificarea, descompunerea și recompunerea în altă formă, alterarea, distribuirea, publicarea, transferul în orice mod către terți, includerea în orice alte materiale, sau exploatarea oricăror elemente ale Magazinului Online menționate mai sus, fără acordul expres, prealabil și scris dat de Bocarpathia.
În cazul utilizării oricăror elementele din conținutul Magazinului Online Biocarpathia cu încălcarea interdicțiilor menționate mai sus, Biocarpathia își rezervă dreptul de a face uz de toate căile legale pentru atragerea răspunderii persoanelor responsabile și repararea prejudiciului.

13. Forță majora
Niciuna din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unei situații de forță majoră. Forta Majora reprezintă un eveniment imprevizibil, insurmontabil și care nu se datorează vreuneia dintre parti, care nu putea fi prevăzut la momentul încheierii contractului și care face imposibila executarea întocmai a clauzelor contractuale: Ex. situatie de calamitate naturala, conflict armat etc
În situația în care una dintre parti invocă forță majoră, este obligată să aducă acest aspect la cunoștința celeilalte parti în scris, în termen de 5 zile de la data încetării evenimentului.

14. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Termenii și condițiile de utilizare sunt guvernate de legile romane în vigoare.
Litigiile ce decurg din executarea prezentului contract se vor soluționă pe cale amiabila, Clientul transmiţând eventualele reclamaţii către Vânzător în vederea soluţionării.
Constatarea nulității unei clauze din prezentul contract nu afectează valabilitatea celorlalte clauze.