Noi, cei de la A&M Event Day, ne-am alăturat acestui proiect pentru că bunătățile BioCarpathia sunt un reper al tradiției culinare transilvănene, reflectând pasiunea și meșteșugul localnicilor pentru producerea brânzeturilor unice, inconfundabile, ecologice.
Succesul proiectului „Produse Bio din Carpați” se bazează pe colaborarea dintre membrii Cooperativei BioCarpathia, A&M Event Day, Keller Steak House, distribuitori, băcanii, locații Horeca, autoritățile locale, iubitorii produselor bio si ai naturii.
O caracteristică a regiunilor cu un standard înalt de calitate a vieții o reprezintă tocmai “zona gastronomică de calitate” conform Unesco Gastronomic City.
Iar factorul cheie de diferențiere este tocmai „ecological food” care implică promovarea produselor bio locale valoroase, cu caracterul lor unic, care protejează și respectă mediul.
Alimentele ecologice locale au un impact esențial în ceea ce numim „tourist satisfaction” datorită puternicei componente emoționale. Cheltuielile cu mâncarea și băutura reprezentând în medie o treime din suma alocată de turiști vacanțelor.
Dezvoltarea relațiilor și promovarea brânzeturilor bio către potențialii parteneri: distribuitori, retaileri, restaurante si pasionati, sunt competențele noastre, A&M Event Day, și ne-am asumat să actăm precum un „brand ambasador” pentru acest proiect.
Un branding inteligent al produselor alimentare ecologice locale, așa cum sunt specialitățile BioCarpathia, are potențialul să genereze creșterea numărului de noi turiști, investițiile, să susțina producătorii și comunitățile locale.
BENEFICII PENTRU FERMIERI ȘI PARTENERII BIOCARPATHIA
Agricultura sustenabilă este o viziune și un angajament pe care Biocarpathia îl împărtășește cu fermierii și partenerii săi. Într-un echilibru perfect între tradiție și inovație, Biocarpathia redefinește calitatea și responsabilitatea.
În acest proiect provocator, fiecare dintre partenerii implicați aduc resurse, cunoștințe și experiența care pot consolida afacerea și pot contribui la succesul ei, crearea sinergiilor fiind cheia succesului. Partenerii cu experiență în domeniul producției, logisticii, distribuției și promovării produselor alimentare, în special pentru brânzeturi bio, aduc cunoștințe valoroase despre obținerea laptelui ecologic, procesele de producție, controlul calității, asigurarea conformității cu reglementările de certificare ecologică, gestionarea eficientă a lanțului de aprovizionare, conexiuni care pot accelera creșterea afacerii și extinderea disponibilității produselor în posibilele puncte de vânzare.
Keller Steak House aduce in proiect expertiza sa în operațiunile necesare pentru a asigura maturarea, felierea, ambalarea si logistica produselor, la timp și în condiții optime.
BioCarpathia se ocupa de sustinerea si sprijinirea fermierilor, membrii ai cooperativei, si de furnizarea materiei prime: Producția de brânzeturi bio necesită materii prime de cea mai bună calitate, asa cum este laptele ecologic provenind de la ferme certificate.
Dezvoltarea relațiilor și promovarea brânzeturilor bio către potențialii parteneri: distribuitori, retaileri sau restaurante, sunt competențele partenerului A&M Event Day, care acteaza precum un brand ambasador pentru acest proiect.
Proiect cofinanţat prin Programul National Pentru Dezvoltare Rurală 2014-2020
Submăsura 16.4 ” Sprijin acordat pentru cooperare orizontală şi verticală între actorii din lanţul de aprovizionare în
sectoarele agricol si pomicol”
Oferim pasionaților produse bio, autentice, sănatoase, cu gust și savoare. Inconfundabile.
Produs in ROMANIA
RO-ECO-007
Agricultura UE
Certificare PRODUS MONTAN